De BierVrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Oudjaar 2012
Schoolreis 5EMTa Emptywo 05 dec 2012, 20:36 van BV_pietn

» Vacature 8 dec
Schoolreis 5EMTa Emptyvr 23 nov 2012, 16:25 van BV_Sammy (zangmeester)

» Galabal grafische en digitale media
Schoolreis 5EMTa Emptyzo 18 nov 2012, 19:13 van BV_pietn

» Zaterdagavond
Schoolreis 5EMTa Emptyza 10 nov 2012, 16:46 van BV_Tanghe(penningmeester)

» Associatiespel
Schoolreis 5EMTa Emptyvr 29 jun 2012, 11:54 van BV_pietn

» Dranouter 2012
Schoolreis 5EMTa Emptyma 04 jun 2012, 09:31 van BV_Tanghe(penningmeester)

» Verjaardag van de Biervrienden
Schoolreis 5EMTa Emptyzo 29 apr 2012, 13:46 van BV_pietn

» Revival Off The Aolbaard
Schoolreis 5EMTa Emptydo 19 apr 2012, 20:01 van BV_Sammy (zangmeester)

» NOVAROCK 17 maart
Schoolreis 5EMTa Emptyza 17 maa 2012, 14:38 van BV_samuhe

Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 08:28.

Schoolreis 5EMTa

Ga naar beneden

Schoolreis 5EMTa Empty Schoolreis 5EMTa

Bericht  BV_Sammy (zangmeester) zo 23 nov 2008, 13:05

ik (Tanghe) ben dus op schoolreize gwist nr Duitsland. wmoestn donderdagmorn om 7h aanwezig zien op schole ma dr is jirst e kljinne voorhistorie. dus woensdagavond ebbe kik dus bie manu bluvn mafn e omda ja vo schoolreis wa opwarm. wben dus jirst ng e fjistje gbouwd. tbegon rond 7h30 oes fjistje. en vo aanvang aw perre wk ng kir utgnodigd. enja ik en manu adn e broodje gan aaln en webn da dn jirst opgegeetn me e glaseke wijn. daarachter ziew nr e chill plekske gwist, ew da wa muziek gdraaid, wa gdanst en nateurlijk BIER gdronkn. mja tfjistje is lik wa utgelopn enja opt einde va dn avond ew kir gteld oeveel daw eiglijk gdronkn adn. wkwaamn tot de vastelling daw ng redelijk veel adn gdronkn. 3 glaasjes wijn, 13 pintn en 2 wodka-appelsaps (per persoon e). enja rond 4.30h gelovek ebn we gan slapn me et gdacht om e uurke latr weer op te stane zodaw oes ng gingn kunn douchn enzo. mja GEEN goe idee, da kannek jundr verzekern. webn oes natuurlijk door te veel drank en te late gan slapn overslapn enja twas 6.50 tegn daw opstondn. wiedr bère rap ut oes kaf gkropn, lenzn ingstokn en de pa va manu eeft oes dn nr school gvoerd. 15min te late eja webn dn ng undr oes klootn get va neyrinck en den direc. mja wzatn dus op dn bus enja me daw ng ni veel gslapn adn ebn kik en manu jirst nen tuk gdane. pakt een uurke gmaft. ik ware dn al weer klaarwakkr ma manu da wa e andr verhaal wi!!!!!! na twee uurkes riedn zat die gast da lijkbleek nevest ik. jeeft dn pilleke gpakt en ng wa gmaft (ik zatn ondrtss al weer fjistje te bouwn). ng e uurke latr eeftn dn gan kotstn in dn WC va dn bus en ng wa gmaft tot just vo daw da ankwaamn. en jeeft lange kunn mafn want dien kutbus ad 2 uur vertraging. mja des te betr vo manu zodatn dn koste recupeern e. nuja keb da ma jin ding op te zegn : AJ NI TEGN DN DRANK KUNT... DRINKT DAN NI E==> conclusie: angzien dat manu ni kan drinkn gaat em vrzkrs ni lukn vo bie de BV's te komn. mja wkomn da dn toe in da park enja webn dn hjeel dn toer va et park gdane ( Manu was ng asan redlijk slicht, eeft ma dn elft va de attracties gdane). ovr da park: kvonnet ng bère beetj walibi-achtig. enja we warn da om 13.30h angkomn en 18.15h moestn we were verzameln. dn ziew dus nr et hotel gwist. oeze valiezn afgzet en dn gan eetn. op et menu stond: voorpla=> iets me erweten en eiers hoofdpla=> snitzel me groentn en frietn en dessert=> crème me wa fruit. bij et eetn ebbek 2 pintjes gdronkn ( ma 25cl ) en manu enkel en alleen maar COLA omdatn et ni mir ankoste e . da achtr ebn we op dn kamer va jin of nandern nr eurosong gkekn en dn nr dn bar gwist. da mn eersten halve liter gdronkn (en latstn wk eiglijk ) Erdinger: goe Bier mja ten elvn werd er vo de latste kir besteld enja binne alfuurke moestn we lik ol butn. plots kwam dr ne leerkracht zegn binn 2 min moej bovn zien terwijl dat dr ng 2 zatn me e bijna volle pinte (erdinger) keb mij dn ma opgeofferd en goe mn beste gdane om in 2 min dr zoveel moglijk va te drinkn. ook ebbek ng wa andre restjes get va andre mensn dn moestn we nr oezn kamer en mochtn we ni mir verlopn of drank op de kamer ebn ==> andrs strafstudie. mja no problem webn da dn ng ne goe post gvondn op den TV (seks ja ) dn ovrgeschakeld nr eurosport en dn mn klop gkreegn e. djsa ten tweeën lagn we in oes bedde. dag dr achtr om 7.30h op en 8.30h eetn. dn zien we een archeologische site (lees: siete) gan bzoekn in Xanten en drachtr ebn we twa mogn gan eetn en drinkn in da dorp dr bij (in Xanten dus). webn da dn pizzake gan eetn me e pintje manu ng asan ni bekomn va et fjistje smeet em ng asan in de Cola. enja om 14h moest we weer vertrekn nr us. bus ad nu gin vertraging en 18.15h warn we tus. dus wa moetn we onthoudn?? ==> dak bère lekkr fjistje me veel drank eb gbouwd op woensdagavond en da manu dn day after pèrdeslicht was en datn drm va de schoolreize gin Bier mir moest ebn ( ké mie ng bitje gsmetn me die jongne ) Algemeen: goeie schoolreis.
BV_Sammy (zangmeester)
BV_Sammy (zangmeester)
Karmeliet Trippel
Karmeliet Trippel

Aantal berichten : 989
Registratiedatum : 03-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krottegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum