De BierVrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Oudjaar 2012
Oprichting van de BV's Emptywo 05 dec 2012, 20:36 van BV_pietn

» Vacature 8 dec
Oprichting van de BV's Emptyvr 23 nov 2012, 16:25 van BV_Sammy (zangmeester)

» Galabal grafische en digitale media
Oprichting van de BV's Emptyzo 18 nov 2012, 19:13 van BV_pietn

» Zaterdagavond
Oprichting van de BV's Emptyza 10 nov 2012, 16:46 van BV_Tanghe(penningmeester)

» Associatiespel
Oprichting van de BV's Emptyvr 29 jun 2012, 11:54 van BV_pietn

» Dranouter 2012
Oprichting van de BV's Emptyma 04 jun 2012, 09:31 van BV_Tanghe(penningmeester)

» Verjaardag van de Biervrienden
Oprichting van de BV's Emptyzo 29 apr 2012, 13:46 van BV_pietn

» Revival Off The Aolbaard
Oprichting van de BV's Emptydo 19 apr 2012, 20:01 van BV_Sammy (zangmeester)

» NOVAROCK 17 maart
Oprichting van de BV's Emptyza 17 maa 2012, 14:38 van BV_samuhe

Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 08:28.

Oprichting van de BV's

Ga naar beneden

Oprichting van de BV's Empty Oprichting van de BV's

Bericht  BV_Sammy (zangmeester) zo 01 maa 2009, 13:13

Hier volgt het verhaal van hoe de Biervrienden werden opgericht:

et eerste verhaal gaat dus ovr de oprichting va oes vriendenclubke. wa ergens wl normaal is e . twa op vriedagavond 27/04/07 na et optreedn va whalefish ,wa da perre, fries, pene ( ook gekend ondr andreas, inetje, baert of samengvat pendrasje) en ik (Tanghe) aanwezig op waren, gingn we nog jintje gan drinkn. da gebeurde weliswaar na een opstootje me den direc va et college ma da doe nu ni echt ter zake. dus zoals asan gingn we nr oes stamcafé de 'Cirque' (wa da ze Primus schenkn). ma omda da zukn goe café is zat da vol en zien we nr dr nevest gwist, den arend genaamd (ier schenkn ze Cristal of Maes). das al een heel wa mindr café want we zatn da verre om te komn va dn dust ma ze kwamn ma ni besteln. dus eeft Sammy ma et initiatief gnoomn en dr zelve achtr gwist. na een gzellige babbel en heerlijk smakend pintje moestn pene, perre en fries nr uis. ik en Sammy bslootn dn om ng jintje te drinkn. en toen kwam het basisidee al opborrelen vo de Biervrienden. hier hebben ik en sammy dus de basis gelegd. wuk ebn we dn al bsprokn??: - naam: De BierVrienden
- motto: Bier doet leven !!
- move: klap... klap... klap !!
- kreet: wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!
Na daw da adn bsprokn zien wiedr wk nr us gwist en ebn we dr kir ovr gslaapn. den dag dr achtr den zaterdagavond (28/04/2007) ebn we saamn een fuifke gdane. met saamn bdoel ik perre sammy Koentj en ik, Eddy en Fien waarn doar wok trouwens. Ier ebn we da idee verdr utgwerkt. jirst op de fiets dn in e caféke, de 'New York' in izegem en ng wa latr op dn bus. ier kwaamn we op et idee va T-shirts te makn en ne website te makn. en sindsdien zijn de Biervrienden officieel opgericht. onthou deze datum dus goe e. 28/04/2007==> officiële oprichting va de BierVrienden!! ze zoudn dr eiglijk een feestdag EN congédag va moetn makn e.

(Met dank aan Tanghe)
BV_Sammy (zangmeester)
BV_Sammy (zangmeester)
Karmeliet Trippel
Karmeliet Trippel

Aantal berichten : 989
Registratiedatum : 03-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krottegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum