De BierVrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Oudjaar 2012
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptywo 05 dec 2012, 20:36 van BV_pietn

» Vacature 8 dec
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptyvr 23 nov 2012, 16:25 van BV_Sammy (zangmeester)

» Galabal grafische en digitale media
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptyzo 18 nov 2012, 19:13 van BV_pietn

» Zaterdagavond
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptyza 10 nov 2012, 16:46 van BV_Tanghe(penningmeester)

» Associatiespel
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptyvr 29 jun 2012, 11:54 van BV_pietn

» Dranouter 2012
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptyma 04 jun 2012, 09:31 van BV_Tanghe(penningmeester)

» Verjaardag van de Biervrienden
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptyzo 29 apr 2012, 13:46 van BV_pietn

» Revival Off The Aolbaard
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptydo 19 apr 2012, 20:01 van BV_Sammy (zangmeester)

» NOVAROCK 17 maart
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Emptyza 17 maa 2012, 14:38 van BV_samuhe

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op wo 23 feb 2011, 12:10.

Guestlist Oudejaar.

+6
BV_Klaas
BV_pietn
The Swedish Chef
BV_Lars
BV_Tanghe(penningmeester)
BV_samuhe
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mogen Lars Sabbe en Charlotte Gouwy ons vervoegen op oudejaar?

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_lcap33%Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_rcap 33% 
[ 3 ]
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_lcap11%Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_rcap 11% 
[ 1 ]
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_lcap0%Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_lcap56%Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Vote_rcap 56% 
[ 5 ]
 
Totaal aantal stemmen : 9
 
 
Enquête gesloten

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Klaas zo 18 dec 2011, 12:19

Dus we zijn met dertien eters Smile
BV_Klaas
BV_Klaas
Primus
Primus

Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 09-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Tanghe(penningmeester) zo 18 dec 2011, 23:07

BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':

Ik ga samen (met den Eduard normaal) om al het eten Smile dan wil ik gerust een handje toesteken Smile heb ik trouwens ook bij Pierre gedaan verleden jaar en dacht niet dat hij klachten had dus hij is mijn referentie Razz
BV_Tanghe(penningmeester)
BV_Tanghe(penningmeester)
UberBierDrinker
UberBierDrinker

Aantal berichten : 1442
Registratiedatum : 08-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_pietn ma 19 dec 2011, 09:46

BV_Tanghe(penningmeester) schreef:
BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':

Ik ga samen (met den Eduard normaal) om al het eten Smile dan wil ik gerust een handje toesteken Smile heb ik trouwens ook bij Pierre gedaan verleden jaar en dacht niet dat hij klachten had dus hij is mijn referentie Razz

zeker niet twas al in orde! ik wil gerust ook komen helpen klaarzetten... maar ik kom van een cm cursus en kan maar rond 12u in d'ardennen vertrekken.. dus kweet nog niet wanneer ik in roeselare zal zijn, a.. ma kwil wel beetje vroeger dan de bende komen om chips en dergelijke mee te helpen klaarzetten...
wanneer gaan jullie winkelen?
BV_pietn
BV_pietn
Karmeliet Trippel
Karmeliet Trippel

Aantal berichten : 947
Registratiedatum : 08-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare City, beveren-leie,

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Tanghe(penningmeester) ma 19 dec 2011, 10:35

BV_pietn schreef:
BV_Tanghe(penningmeester) schreef:
BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':

Ik ga samen (met den Eduard normaal) om al het eten Smile dan wil ik gerust een handje toesteken Smile heb ik trouwens ook bij Pierre gedaan verleden jaar en dacht niet dat hij klachten had dus hij is mijn referentie Razz

zeker niet twas al in orde! ik wil gerust ook komen helpen klaarzetten... maar ik kom van een cm cursus en kan maar rond 12u in d'ardennen vertrekken.. dus kweet nog niet wanneer ik in roeselare zal zijn, a.. ma kwil wel beetje vroeger dan de bende komen om chips en dergelijke mee te helpen klaarzetten...
wanneer gaan jullie winkelen?

Dat is nog niet bekend Razz maar das op ouderjaarsavond zelf, meestal rond een uur of 5
BV_Tanghe(penningmeester)
BV_Tanghe(penningmeester)
UberBierDrinker
UberBierDrinker

Aantal berichten : 1442
Registratiedatum : 08-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_pietn ma 19 dec 2011, 10:55

BV_Tanghe(penningmeester) schreef:
BV_pietn schreef:
BV_Tanghe(penningmeester) schreef:
BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':

Ik ga samen (met den Eduard normaal) om al het eten Smile dan wil ik gerust een handje toesteken Smile heb ik trouwens ook bij Pierre gedaan verleden jaar en dacht niet dat hij klachten had dus hij is mijn referentie Razz

zeker niet twas al in orde! ik wil gerust ook komen helpen klaarzetten... maar ik kom van een cm cursus en kan maar rond 12u in d'ardennen vertrekken.. dus kweet nog niet wanneer ik in roeselare zal zijn, a.. ma kwil wel beetje vroeger dan de bende komen om chips en dergelijke mee te helpen klaarzetten...
wanneer gaan jullie winkelen?

Dat is nog niet bekend Razz maar das op ouderjaarsavond zelf, meestal rond een uur of 5

rond 5u nog naar de winkel? aja dan zouwk wel mee durven gaan! kpeis wel dawe vorige jaar vroeger vertrokken zijn om da vlees wi webn daar veel tijd verloren!
BV_pietn
BV_pietn
Karmeliet Trippel
Karmeliet Trippel

Aantal berichten : 947
Registratiedatum : 08-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare City, beveren-leie,

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV-Bonte vr 23 dec 2011, 19:42

BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':

Wie is Marlies?
BV-Bonte
BV-Bonte
Baas van de website
Baas van de website

Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 02-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare

http://www.pieterbonte.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_samuhe za 24 dec 2011, 15:15

Ik peis dat het deze Marlies is: Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 30467_1407934249698_1572712492_971948_1312983_n
BV_samuhe
BV_samuhe
Baas van de website
Baas van de website

Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 11-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Diverse cafées in Roeselare en Gent

http://www.samhuyghe.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Frits zo 25 dec 2011, 08:20

Inderdaad, alom bekend!
Aja, mensen die een mp3-speler willen meedoen met wat leuke muziek op mogen deze meebrengen, dan sluit ik ze aan op de muziekinstallatie!
En nog 'n vraagje, heeft er iemand van jullie een playstation-controller? Want de onze is kapot.. We hebben hier blijkbaar nog Singstar liggen op de playstation 2 ( die ondertussen al een behoorlijk laagje stof heeft gekregen.. ) en misschien kan 't wel eens grappig/gezellig zijn om dat te doen!

BV_Frits
Carlsberg / Vedett
Carlsberg / Vedett

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 07-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : De Ruiter

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_samuhe zo 25 dec 2011, 23:16

haha, zalig, ja, ik heb dat. Kzal een meebrengen.
En MP3-speler, da komt ook goed. tot 12u kunnen we uiteraard naar de tijdloze luisteren op stubru, maar voor daarna, kan ik mijn iPod meedoen.
Kheb jaren gedraaid é. Ik ken de codes. Discobar SAHU!
BV_samuhe
BV_samuhe
Baas van de website
Baas van de website

Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 11-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Diverse cafées in Roeselare en Gent

http://www.samhuyghe.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Sammy (zangmeester) ma 26 dec 2011, 11:41

Ik mag hopen dat er naar jaarlijkse traditie naar Thuis gekeken wordt? Oudejaar is voor Luc ideaal om Simonne nog eens te verkrachten, en da wil ik nie missen!
BV_Sammy (zangmeester)
BV_Sammy (zangmeester)
Karmeliet Trippel
Karmeliet Trippel

Aantal berichten : 989
Registratiedatum : 03-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krottegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  perik di 27 dec 2011, 17:15

BV_Sammy (zangmeester) schreef:Ik mag hopen dat er naar jaarlijkse traditie naar Thuis gekeken wordt? Oudejaar is voor Luc ideaal om Simonne nog eens te verkrachten, en da wil ik nie missen!
Hij staat virieler dan ooit!
perik
perik
water
water

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Frits di 27 dec 2011, 18:53

Thomas zal er ook nog bijkomen op oudejaar, 't zal dus héél krapjes worden aan de tafel! En nu nog 2 extra stoelen vinden.. En oja, heeft er eigenlijk iemand zo'n gourmettoestel?

BV_Frits
Carlsberg / Vedett
Carlsberg / Vedett

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 07-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : De Ruiter

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Sammy (zangmeester) di 27 dec 2011, 20:47

BV_Frits schreef:Thomas zal er ook nog bijkomen op oudejaar, 't zal dus héél krapjes worden aan de tafel! En nu nog 2 extra stoelen vinden.. En oja, heeft er eigenlijk iemand zo'n gourmettoestel?

Ik heb geen zo'n toestel, kpeis Verstraete wel. en Thomas moet maar ne stoel voe z'n eigen meebrengen é :p
BV_Sammy (zangmeester)
BV_Sammy (zangmeester)
Karmeliet Trippel
Karmeliet Trippel

Aantal berichten : 989
Registratiedatum : 03-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krottegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Frits wo 28 dec 2011, 09:16

Iemand al gedacht aan een algemeen ingangsuur voor de festiviteiten?

BV_Frits
Carlsberg / Vedett
Carlsberg / Vedett

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 07-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : De Ruiter

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Sammy (zangmeester) wo 28 dec 2011, 20:21

Ik dacht dat we vorige jaren om 19u van start gingen?
BV_Sammy (zangmeester)
BV_Sammy (zangmeester)
Karmeliet Trippel
Karmeliet Trippel

Aantal berichten : 989
Registratiedatum : 03-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Krottegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Tanghe(penningmeester) wo 28 dec 2011, 21:32

BV_Sammy (zangmeester) schreef:Ik mag hopen dat er naar jaarlijkse traditie naar Thuis gekeken wordt? Oudejaar is voor Luc ideaal om Simonne nog eens te verkrachten, en da wil ik nie missen!

Naar goede gewoonte valt oudjaar op den 31sten december! Aangezien deze datum dit jaar op een zaterdag valt en thuis slechts wordt uitgezonden op de weekdagen met name maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zal er geen thuis te zien zijn op oudjaar!
In de aanbieding blijkbaar wel het journaal, het weer en het hilarische man bijt hond. Later op de avond, jawel hoor, een zeldzame uitzending van FC De Kampioenen! Maar ik denk/vermoed/hoop dat we dit aan ons zullen laten voorbijgaan en wat muziek zullen opleggen? Wink
BV_Tanghe(penningmeester)
BV_Tanghe(penningmeester)
UberBierDrinker
UberBierDrinker

Aantal berichten : 1442
Registratiedatum : 08-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  BV_Tanghe(penningmeester) wo 28 dec 2011, 21:36

BV_Frits schreef:Thomas zal er ook nog bijkomen op oudejaar, 't zal dus héél krapjes worden aan de tafel! En nu nog 2 extra stoelen vinden.. En oja, heeft er eigenlijk iemand zo'n gourmettoestel?

Ahja das ne goeien Razz Alles wel al besteld eiglijk Razz Nuja dan zorgen we wel voor wat meer hapjes! Ma normaal zullen we wel genoeg hebben Smile Gelukkig dat ek niet voor ne man minder heb besteld zoals bijna gedaan Wink kvoel da toch schitterend aan eh Razz

En een gourmettoestel heb ik ter beschikking en zal ik meebrengen! Dit is voor 8 personen! als gij ook een hebt van 8 personen Fries zou het moeten volstaan Wink
BV_Tanghe(penningmeester)
BV_Tanghe(penningmeester)
UberBierDrinker
UberBierDrinker

Aantal berichten : 1442
Registratiedatum : 08-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Roeselare

Terug naar boven Ga naar beneden

Guestlist Oudejaar. - Pagina 2 Empty Re: Guestlist Oudejaar.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum