Laatste onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers
BV_Koentj (PR) | ||||
BV_Tanghe(penningmeester) | ||||
BV_Sammy (zangmeester) | ||||
BV_pietn | ||||
BV_Frits | ||||
The Swedish Chef | ||||
BV_samuhe | ||||
BV_perre (zedenmeester) | ||||
BV_Klaas | ||||
BV-Bonte |
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 186. Dit aantal is bereikt op zo 03 nov 2024, 00:30.
Guestlist Oudejaar.
+6
BV_Klaas
BV_pietn
The Swedish Chef
BV_Lars
BV_Tanghe(penningmeester)
BV_samuhe
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Mogen Lars Sabbe en Charlotte Gouwy ons vervoegen op oudejaar?
Re: Guestlist Oudejaar.
Dus we zijn met dertien eters
BV_Klaas- Primus
- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 09-11-08
Leeftijd : 34
BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':
Ik ga samen (met den Eduard normaal) om al het eten dan wil ik gerust een handje toesteken heb ik trouwens ook bij Pierre gedaan verleden jaar en dacht niet dat hij klachten had dus hij is mijn referentie
BV_Tanghe(penningmeester)- UberBierDrinker
- Aantal berichten : 1442
Registratiedatum : 08-11-08
BV_Tanghe(penningmeester) schreef:BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':
Ik ga samen (met den Eduard normaal) om al het eten dan wil ik gerust een handje toesteken heb ik trouwens ook bij Pierre gedaan verleden jaar en dacht niet dat hij klachten had dus hij is mijn referentie
zeker niet twas al in orde! ik wil gerust ook komen helpen klaarzetten... maar ik kom van een cm cursus en kan maar rond 12u in d'ardennen vertrekken.. dus kweet nog niet wanneer ik in roeselare zal zijn, a.. ma kwil wel beetje vroeger dan de bende komen om chips en dergelijke mee te helpen klaarzetten...
wanneer gaan jullie winkelen?
BV_pietn- Karmeliet Trippel
- Aantal berichten : 947
Registratiedatum : 08-12-08
BV_pietn schreef:BV_Tanghe(penningmeester) schreef:BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':
zeker niet twas al in orde! ik wil gerust ook komen helpen klaarzetten... maar ik kom van een cm cursus en kan maar rond 12u in d'ardennen vertrekken.. dus kweet nog niet wanneer ik in roeselare zal zijn, a.. ma kwil wel beetje vroeger dan de bende komen om chips en dergelijke mee te helpen klaarzetten...
Dat is nog niet bekend maar das op ouderjaarsavond zelf, meestal rond een uur of 5
BV_Tanghe(penningmeester) schreef:BV_pietn schreef:BV_Tanghe(penningmeester) schreef:BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':
Dat is nog niet bekend maar das op ouderjaarsavond zelf, meestal rond een uur of 5
rond 5u nog naar de winkel? aja dan zouwk wel mee durven gaan! kpeis wel dawe vorige jaar vroeger vertrokken zijn om da vlees wi webn daar veel tijd verloren!
BV_pietn- Karmeliet Trippel
- Aantal berichten : 947
Registratiedatum : 08-12-08
BV_Frits schreef:Charlotte liet mij zonet weten dat Marlies graag met ons had meegefeest, dus bij deze hebben we er nog 'n gast bij die ook blijft eten! Als er iemand zich geroepen voelt om te komen helpen met 't klaarzetten van 't hele boeltje, laat 't mij weten! (':
Wie is Marlies?
Inderdaad, alom bekend!
Aja, mensen die een mp3-speler willen meedoen met wat leuke muziek op mogen deze meebrengen, dan sluit ik ze aan op de muziekinstallatie!
En nog 'n vraagje, heeft er iemand van jullie een playstation-controller? Want de onze is kapot.. We hebben hier blijkbaar nog Singstar liggen op de playstation 2 ( die ondertussen al een behoorlijk laagje stof heeft gekregen.. ) en misschien kan 't wel eens grappig/gezellig zijn om dat te doen!
Aja, mensen die een mp3-speler willen meedoen met wat leuke muziek op mogen deze meebrengen, dan sluit ik ze aan op de muziekinstallatie!
En nog 'n vraagje, heeft er iemand van jullie een playstation-controller? Want de onze is kapot.. We hebben hier blijkbaar nog Singstar liggen op de playstation 2 ( die ondertussen al een behoorlijk laagje stof heeft gekregen.. ) en misschien kan 't wel eens grappig/gezellig zijn om dat te doen!
BV_Frits- Carlsberg / Vedett
- Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 07-11-08
haha, zalig, ja, ik heb dat. Kzal een meebrengen.
En MP3-speler, da komt ook goed. tot 12u kunnen we uiteraard naar de tijdloze luisteren op stubru, maar voor daarna, kan ik mijn iPod meedoen.
Kheb jaren gedraaid é. Ik ken de codes. Discobar SAHU!
En MP3-speler, da komt ook goed. tot 12u kunnen we uiteraard naar de tijdloze luisteren op stubru, maar voor daarna, kan ik mijn iPod meedoen.
Kheb jaren gedraaid é. Ik ken de codes. Discobar SAHU!
Ik mag hopen dat er naar jaarlijkse traditie naar Thuis gekeken wordt? Oudejaar is voor Luc ideaal om Simonne nog eens te verkrachten, en da wil ik nie missen!
BV_Sammy (zangmeester)- Karmeliet Trippel
- Aantal berichten : 989
Registratiedatum : 03-11-08
Hij staat virieler dan ooit!BV_Sammy (zangmeester) schreef:Ik mag hopen dat er naar jaarlijkse traditie naar Thuis gekeken wordt? Oudejaar is voor Luc ideaal om Simonne nog eens te verkrachten, en da wil ik nie missen!
perik- water
- Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-12-08
Thomas zal er ook nog bijkomen op oudejaar, 't zal dus héél krapjes worden aan de tafel! En nu nog 2 extra stoelen vinden.. En oja, heeft er eigenlijk iemand zo'n gourmettoestel?
BV_Frits schreef:Thomas zal er ook nog bijkomen op oudejaar, 't zal dus héél krapjes worden aan de tafel! En nu nog 2 extra stoelen vinden.. En oja, heeft er eigenlijk iemand zo'n gourmettoestel?
Ik heb geen zo'n toestel, kpeis Verstraete wel. en Thomas moet maar ne stoel voe z'n eigen meebrengen é :p
Iemand al gedacht aan een algemeen ingangsuur voor de festiviteiten?
Ik dacht dat we vorige jaren om 19u van start gingen?
BV_Sammy (zangmeester) schreef:Ik mag hopen dat er naar jaarlijkse traditie naar Thuis gekeken wordt? Oudejaar is voor Luc ideaal om Simonne nog eens te verkrachten, en da wil ik nie missen!
Naar goede gewoonte valt oudjaar op den 31sten december! Aangezien deze datum dit jaar op een zaterdag valt en thuis slechts wordt uitgezonden op de weekdagen met name maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zal er geen thuis te zien zijn op oudjaar!
In de aanbieding blijkbaar wel het journaal, het weer en het hilarische man bijt hond. Later op de avond, jawel hoor, een zeldzame uitzending van FC De Kampioenen! Maar ik denk/vermoed/hoop dat we dit aan ons zullen laten voorbijgaan en wat muziek zullen opleggen?
BV_Frits schreef:Thomas zal er ook nog bijkomen op oudejaar, 't zal dus héél krapjes worden aan de tafel! En nu nog 2 extra stoelen vinden.. En oja, heeft er eigenlijk iemand zo'n gourmettoestel?
Ahja das ne goeien Alles wel al besteld eiglijk Nuja dan zorgen we wel voor wat meer hapjes! Ma normaal zullen we wel genoeg hebben Gelukkig dat ek niet voor ne man minder heb besteld zoals bijna gedaan kvoel da toch schitterend aan eh
En een gourmettoestel heb ik ter beschikking en zal ik meebrengen! Dit is voor 8 personen! als gij ook een hebt van 8 personen Fries zou het moeten volstaan
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: